16.4.2014

Tai sitten keitän muina naisina kahvia ja unohdan





Voi ihana huhtikuu. Illat on niin valosia ja jokirannan korkeet kerrostalot kimaltaa ku aurinko osuu niihin. Olin tänää Jo-jo-teatterissa kattomassa näytelmän Lapsen silmin. Suosittelen ehdottomasti. Itkin. Ja nauroinki.

Vähän oikee harmittaa etten oo näkemäs huhtikuun Turkua tarpeeks. Viime viikolla olin Hollannissa (josta nääki kuvat yllätys yllätys on) ja ens viikolla kutsuu Barcelona. Jotain vähän eksoottisempaa.

Ostin tänää ihanat mustavalkoset muistiinpanovihot pääsykokeisiinlukua varten. Sain viestinnän kirjan ekan kerran luettua. Laitoin farkkushortsit ja sukkikset jalkaan. Kuorossa laulettiin siistiä biisiä. Illalla teatteri ihanan ginger-ystävän kanssa. Oli onnellinen päivä. 

Oon vähä hämmentyny ny ku oon päässy vähän sisään tohon median ja viestinnän tutkimuksen ihmeelliseen maailmaan. Mä oon tällä hetkellä siis sisällöntuottaja ja edesautan sitä, että viestintä muuttuu harvoilta suurille joukoille suuntautuvasta tiedotuksesta vuorovaikutteiseks mediaks jossa kuka tahansa hölmö voi kirjottaa mitä tahansa kelle tahansa. Hui. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ethän kopioi kuviani, koska en itsekään ole niitä mistään kopioinut. Kiitos!

Lukijat