1.4.2014

I'm busy thinking nothing at all






Oon kipee, ulkona sataa hiton isoja lumihiutaleita, näyttää paperilta, ei sovi tohon ilmaan ollenkaan. Mun kännykkä on rikki, ei enää instagramia, ei enää facebookin selailua, ei tumblria. Kone on KRIITTISESSÄ tilassa, ei siis pahemmin sosiaalista mediaa mulle. Iteki oon iha puolikuntonen, makaan kotona, katon frendejä. Luen pääsykoemonisteita joita en ymmärrä ilman sivistyssanakirjaa.

Mut siivosin yks päivä mun kämpän, pyyhin pölyt kunnolla levysoittimen joka nurkasta ja näytin ikkunoilleki rättiä. Se oli sen jälkeen ku olin istunu Fontanan terassilla skumppalasi kädessä, sen jälkee ku olin lähteny saksan kirjotuksista minuutin yli kakstoista. Ku kerranki oli aikaa tehä ja ajatella jotai vähemmän teoreettista. 

Viikonpäivät on ihan sekasin, mulla on kaapissa vaan vähän spagettia ja alkoholiton olut minkä sain melkee vuos sitte synttärilahjaksi. Saa tulla juomaan, mä en sitä juo ku siinä ei oo mitään hyvää. Alkoholiton. Kalja.

Ootan sitä et pääsen taas elävien kirjoihin, pääsen syventymään pääsykoekirjoihin, nukkumaan niiden kanssa ja haaveilemaan ehkä jos vaikka mahdollisesta opiskelupaikasta syksyllä. En nää unia valkosesta lakista ja miljoonan euron lakkiaismekosta. Lakki tulee, joo, jee, kyllä mä sitä varten vähän töitäki tein.

Kevät kevät, hitsi ku se kestää niin vähän aikaa. Kaikki oottaa jo kesää ja silti vieläki lumihiutaleet yrittää päästä maahan asti. Kevät on kivempi ku kesä, ainaki mun mielestä, ja vaikka ihan siks et joku tykkäis keväästäki vähän eikä vaa tägäis tammikuusta lähtien ig-kuviin #waiting #for #summer. 

Nyt pitäis lukea, kirjoja blogeja lehtiä. Ihan mitä vaan. En oo lukenu Ukrainan tilanteesta neljään päivään, voi olla et Venäjä hyökkää enkä es osaa pelätä sitä. Nyt pitäis parantuu ja mennä lenkille jokirantaan ja hymyillä ku sorsat pääsee taas uimaan eikä jäädy siihen förin jättämään sulaan kohtaan.

Nyt pitäis hymyillä ihmisille ja nähdä ne eikä vaa kulkee ohi, tehä vähä jotai uutta ja poistuu mukavuusalueelta. Pistää aurinkolasit naamalle ja hyräillä kaupungilla ja kiertää kirppareita ja oottaa et opintotuki tulee ja käydä keskellä viikkoo baarissa ja olla tulemat kipeeks sen takii.

Kaks kuoromatkaa, jee, mielenkiintoset pääsykoekirjat ja ehkä vähä aktiivisempi valokuvaus, niist mun kevät on tehty! 

2 kommenttia:

  1. voi vallu sinä olet! <3 siiis nyt oikeesti lupaan, että kesällä viimeistään nähdään! sitä ennen en ehdi kuitenkaan. mut kesällä, ihan oikeesti jooko!

    VastaaPoista

Ethän kopioi kuviani, koska en itsekään ole niitä mistään kopioinut. Kiitos!

Lukijat