18.12.2012

Hengitän, muuten kuolen




Oon laulanut paljon. Ja löytäny kadonneen opiskelumotivaation viimisellä viikolla ennen lomaa kadottaakseni sen uudestaan. Ostanu joululahjoja, se on ollu tajuttoman vaikeeta.. Ja oon siivonnu, ihan oikeesti! Ja juonu laittoman paljon teetä.

Viikonloppuna kävelin kolmen aikoihin yöllä lumisateessa junaradalla ja siellä kaukana niitten ihmeen tavaravaunujen luona. Kaks kaverii soittamassa ovisummeria just ku oon nukahtamassa. On hauskaa keskustella teen ääressä. Ratkasta mysteerejä.

Ja kohta on loma ja joulu vaikkei siltä tunnu! Ja lopetan tän tunnelmoinnin tähän nyt ennen ku ehitte kyllästyä.. Toivottavasti pian taas lisää kunnon kuvia!

2 kommenttia:

  1. ihana kuva amista!

    miten mustakin tuntuu, että opiskelu motivaatio löytyy.. eilen illalla luin sängyssä puolt toista tuntia koneella istumisen sijaan.

    mä rakastan ostaa joululahjoja ja harmittaa et oon ostanu jo kaikki :D

    ps. teetä ei voi juoda liikaa!

    VastaaPoista
  2. toivottavasti se motivaatio jatkuu taas loman jälkeen..! oon lukenu junamatkoilla hissan ja yyhoon vihot perusteellisesti läpi!

    VastaaPoista

Ethän kopioi kuviani, koska en itsekään ole niitä mistään kopioinut. Kiitos!

Lukijat