25.3.2012

Tuntuu kuin surulle sanoisi tahdon










Alkaako mun kuvat toistaa samaa kaavaa? Haluisin nyt kevään tullessa inspiroitua vähän ja ottaa erilaisia kuvia erilaisten ihmisten kanssa! Malliksi saa ilmottautua!
Ehkä tä postaus on vaan "pakko-kuvata-jotain"-postaus. Jos joku sattuu pläräämään blogia taaksepäin ni huomaa, että sieltä on parhaimpia kuvia, ainaki mun mielestä, hävinny. Yhtä henkilöä ette siis tule enää täällä blogissa näkemään, siihen on syynsä, ja on vähän harmi ettei mulla oikein enää oo ihmisiä ketä kuvata. Täytyy kai rohkasta jotain kavereita kameran eteen!
Mutta, vaikka vähän angstisissa fiiliksissä oon nyt tän blogin suhteen, kuitenki elämä hymyilee ihan kivasti.

6 kommenttia:

  1. Elä oo niin kriittinen! Nämäkin kuvat ovat paljon parempia kun moni meistä kykenee ottamaan. Tsemppiä!

    VastaaPoista
  2. Mä haluun edelleen sun malliksi, heti ku saatais vaan aikaseks! Nytku on kevätki iha valloillaa ni vois olla parempi inspiraatio!

    VastaaPoista
  3. Heei joo meijän pitää mennä kuvailemaan yhessä! Koska tuol on nyt niin hienot ilmatki!

    VastaaPoista
  4. todellakin karo ja reetta!! haluan kuvaamaan teidän kanssanne! <3

    VastaaPoista
  5. Mäki ilmottaudun kuvauslistalle :DD ois niin kiva lähtee sunkaa kuvailemaan :)

    VastaaPoista

Ethän kopioi kuviani, koska en itsekään ole niitä mistään kopioinut. Kiitos!

Lukijat